Sex jobb & träning!

Duktiga jag!!

idag vaknade jag innan 9.. Jag låg kvar i sängen och lyssnade på radion.. Sen somande jag om... Vaknar vid 10 tiden och tyckte de va konstigt att inte AK ringt än...
Så jag pallrade mej upp och kollade på telefon... 2 missade samtal från Ak... Hmm kanske dax och byta ringsignal till nån jag hör...

Klädde på mej träningskläderna och fixa lite frulle.. Starde datorn och insåg att mitt internet fortfarande inte fungerar.. Lätt irriterad hoppar jag in på grannens trådlösa... Wtf de kostar ju inte dom nåt extra....

Droch iväg och tränad.. Helt underbar... Först hade jag absolut ingen som helst inspiration till och träna, men väl där blev de ett dubbelpass...

Klar med träningen och ut i de underbara vädret.. Funderade på att hem.. Men va galet hungrig så de blev tåget...



Hemma käkade jag en paj... Ja jag vet att de är fruktansvärt onödigt, men vi åt ingen middag igår, så då blev de heller ingen lunch idag...
Hoppade in i duschen och sen satte jag och pillade med en ny header... Men kom på att jag inte har nån roigt id´e så de la jag ner...

Kollade runt lite i cybervärlden och sen sökte jag 6 st jobb =) Inte illa pinkat va??

Kommentarer
Postat av: Sanna

ha ha! Rubriken lurade mig.. "sex" Va? skulle du skriva det bloggen.. Så klart inte!! =P

KRAM

2009-03-06 @ 09:28:31
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0