Snor

Jag har blivit ap förkyld!! Usch! Jag nyser och snorar hela tiden....  Ja tror att de va Anton som smitt amej i lördags när han nös på mej....
Men men, de kan inte hjälpas, för idag ska jag jobba =) Åhh vad roligt det ska bli! J
Jag kommer dessutom träffa min mamma o pappa en sväng idag... Dom ska åka hem från Ullared, så dom skulle åka förbi här och lämna patroner till min skrivare =)

De är galet vad papper man skriver ut nu när man är arbetslös... Ansökningar/ CV, arbetsgivarintyg, jobbintyg, aaa massa papper.. De e ju dessutom en massa papper som skrivits ut nu när de nalkas bröllop =) Vi har ju gjorde våra inbjudningskort själv. Finfina =)

Funderar på o kolla på et avsnitt av Ebba & Didrik innan ja ska gå till tåget.... Jag gick lixom upp alldeles för tidigt =/

Såg ni Ballar av stål igår??
Som jag och älsklingen har väntat på att det ska börja. Dock mådde jag så galet dålig igår kväll, så jag tog 2 alvedon och så somnade jag i första reklamen.. Så så var det med de... Men de går ju och kolla på kanal5 hemsida...  Eller så kan man ju ladda ner de =)

Nu ska jag packa väskan och sen kolla på Ebba & Didrik =)


Hoppas ni får en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: emma

åhh..ebba o didrik är ju bara för nostalgiskt. Kommer aldrig glömma den filmen. Lite konstig men samtidigt mysig =)

2009-03-17 @ 09:39:18
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du är utmanad Gumman!!!

2009-03-17 @ 11:46:11
URL: http://llisas.blogg.se/
Postat av: Ulla

Om du enbart söker via e-mail så slipper du printa så mycket.

Ha de gott

2009-03-17 @ 12:12:03
URL: http://soderen.myblogg.se
Postat av: Syster-Jessica

Är inte Anton som smittat dig för han är inte förkyld öht o har inte vart på ett par månader...han nös ju bara ;)

2009-03-17 @ 13:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0