Så gick intervjun och shopping i bilder

Idag va ja ju på intervjun... De gick jätte bra!! Eller de kändes fruktansvärt bra! 1.5 timme!!! höll vi på. Hon sa att hon tyckte att jag var bättre än vad hon kunde drömma om =)
Aaa de kändes sjukt bra! Jag hoppas hoppas hoppas att jag får de!! Verkar vara jätte bra personal, och dessutom är de på småbarnsavdelning =) Och de  e ju de jag vill mest =)

Hin skulle höra av sig i början av april. Håll tummarna!
Hon berätta att av alla ansökningar som hon hade fått, de hade varit flera hundra ((på just den annonsen)) så hade hon bara valt ut mig.
Känner mig stolt! Hon var mycket imponerad av mina erfarenheter =)

Jag träffade även syrran idag i Haninge. Och Mini såklart. Men Anton ville inte följa med, då han inte skulle få nån leksak =) hahaha söta han.

När vi fikat ett tag och kollat lite i affärer så kom mamma... Efter ytterligare ett tag så kom pappa =) Familjemys!
Vi åt middag på donken... Mmm nu har hela familjen ont i magen =/

Jag fick 2 tröjor av pappa. Söta han! Jessica fick ett par skor som jag sååååå gärna ville ha, men de fanns inte i min storlek.. Jessica som e mycket kortare än mig har större fötter. Dom växer tydligen när man får barn... ((??))
Så ja ska kolla på stadium i södertälje om dom kommer in imorn.. Hoppas!

Här kommer de ja shoppa idag =)


Mascara från H&M 109 kr


Svart tröja gina 49 kr


Solglasögon Gina 79 kr

 
Grå och vit tröja Tag 2 betala för 1 299 kr

jag köpte dessutom en skitsnygg skjorta till min underbaraste älskling! Pappa köpte en likadan =)

Nu ska jag umgås med den bästa av den bästa!!

Kommentarer
Postat av: Tarziii

fan vad skönt att det gick bra!

2009-03-26 @ 21:48:56
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: Sanna

Woho, vad skönt! Jobbet är ju ditt utan tvekan!!!! =D

Låter som ni haft en riktigt bra dag! =)

Kramar!



(min kille är den bästa av dom bästa!! Ha ha! =P )

2009-03-26 @ 22:16:43
URL: http://gadh.blogg.se/
Postat av: Marina

Är det bättre nu då:-P

2009-03-27 @ 00:05:13
URL: http://marinasfoto.blogg.se/
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-27 @ 09:39:11
Postat av: Anna-Karin

haha om dina fötter växer gör väl inte så mycke...har inte du typ stl 36 i skor? ;)

2009-03-27 @ 12:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0