Bröllopslistor!!

Igår va jag nere på arbetsförmedlingen på mötet... de gick jätte bra, och hon hjälpte mej och redigera mitt CV lite... Nu är det mer än perfekt.. Bara jobben som inte finns..
Efter de så mötte jag upp Zandra och Kevin.. Vi gick runt i lite affärer och sen käkade vi lunch på Nancy´s..
Sen fortsatte vi kolla lite.... Jag gick in på Wedins och kollade om dom hade fått in mina skor som jag ville ha till bröllopet... Men icke.. Däremot fanns dom i Huddinge.. Så hon la undan dom och jag och Anders åkte dit när han sluta...
Till min stora besvikelse va skorna kass! Dom hade ingen passform alls, och jag som har rätt djup hålfot... De gick icke... Men jag hade som tur var hittat ett par andra som skulle fungera. Dom blev det...


Vad tycks??


Idag har vi varit nere på stan och fixat bröllopslistor.. På cervera och inspiration..
För er som vill ha lite tips på presenter så logga in på
cervera eller inspiration

För cervera, använd följande användarnamn: AndSan och lösenord:  1906

För Inspiration, använd följande användarnamn: Sandra och lösenord: Anders

Kom ihåg att detbara är lite tips! Inga måsten!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Snygga skor ;D har likadana :D Läste även om din möhippa :D haha det lät grymt roligt allt du fick göra :) kram och lycka till i fortsättningen

2010-04-06 @ 21:01:08
URL: http://soffoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0