Utväxtfärgning!

Vaknade vid halv 10, mådde lite bättre än igår... Jag upp och skulle hoppa
in i duschen... stod o kolla lite på mitt hår och såg att jag ha världens utväxt.
De visste jag iof att jag hade, men jag hade ingen ork att göra nåt åt den... Dessutom vill ja göra massa ljusa slingor så att det blir lite ljusare nu till våren och sommaren..
Men eftersom jag hade en färg hemma så kunde jag inte låta bli...
Så nu sitter jag med färg i håret och världens mesverk...

Men nu ska ja hoppa in i duschen och skölja ur färgen, sen blir de frulle och kolla runt i cybervärden...

Funderar på o gå ner i tvättis och kolla om de finns nån timme lber, så jag kan tvätta lakanen som tar upp hela tvättkorgen, och även tvätta min gula juicy dress....


Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

utväxt är minsann inte kul :P hoppas i alla fall du haft en bra dag :)

2009-03-19 @ 14:39:07
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0