Visst ser jag lite bokkloksmart ut?

Så, då har jag pluggat färdigt för idag....
Tanken va ju att jag skulle åka ner på stan och sätta mej på ett café och plugga... Men jag kom inte ner på stan förrän 11.15, och då gick jag och gjorde min ärenden. Sen blev klockan 11.50 och Zandra och Kevin kom ner. Vi skulle ju luncha... Sagt och gjort.. Vi gick till Nancy´s och käkade en tonfiskröra macka =) Mums!

Sen blev klockan 13.10 och Zandra och Kevin skulle ta kvart övver bussen hem.. Men i sista sekund kom Zandra på att hon hade lovat sin sambo McD mat.. Så då va de bara o traska dit...
Sen tog jag 13.44 tåget hem och pluggade... Och nu har jag pluggat klart för idag! Känner mej duktig!
Visst ser jag lite bokkloksmart ut =)
Anledningen till att ja istället åkte hem, va för att de bröjade regna och tappade humöret nånstans på vägen...


Anders ringde nyss... Han hade mailat mäklaren som efter de ringt tillbaka till Anders.. Anders hade frågat hur det gick och vad som händer, eftersom vi inte har hört nånting.
Mäklaren berättade då att det va 3 stycken till som var intresserade.. Ena skulle kolla på huset imorn igen och fråga massa frågor han hade till ägaren...
Den ena tyckte att det verkade skumt att inte energideklarationen var klar innan kontraktet skrevs ((???)). Och en annan va väl mer intresserad för ett mindre hus...
Alltså Vi är inte klockare idag än vad vi var igår....

Nu ska jag gå till Willys och handla gräddfil och cola.... Ikväll blir det taco mys!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo det är oftast dom små sakerna som ska ordnas som man glömmer bort, just för att dom oftast är så självklara. Men än så länge har ni ju lite tid kvar att ordna saker och ting på .

2009-05-22 @ 17:14:41
URL: http://lillnasse.blogg.se/
Postat av: Carro

Låter gott med tacos.

Jag går ett trainee program där jag för stunden gör praktik på en byggavdelning.

Ha nu en trevlig helg.

2009-05-22 @ 20:48:40
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha, va söt du är!! 199:- för 10 st.... ja men säg bara till så postar jag isf!!

Kram!!

2009-05-22 @ 21:44:05
URL: http://llisas.blogg.se/
Postat av: Ebba

Måste säga att du har en jätte fin blogg :)



Kram //Ebba



Kika gärna in i min blogg och kommentera :)

2009-05-23 @ 20:41:48
URL: http://rosadaggmask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0