bara 38 dagar kvar! Nu e de träning som gäller!

Åhh så trött jag är... Men mest i kroppen och framförallt i benen!
Jag gick från Ronna hem till mej i Södra.... De tog ganska precis 1 timme. Och då gick jag i rask takt. Dock hade jag inte de bästa skorna och gå i.. Jag hade bara mina vita tygskor.... Men de funkade.... Men de va nog tackvare Mp3....
När jag kom hem kastade jag mig in i duschen och sen satte jag mig vid datorn...

Tanken va att jag och min älskling skulle tränat idag. Men eftersom han fick ett samtal om att E behövde hjälp så åkte han och hjälpte honom...
Så nu har min älskling jobbat sen 2 imorse och har fortfarande inte kommit hem... Stackaren!

Jag har iallafall lagat mat. Wok.. Men jag har inte ätit.. =/ Gjorde så vi fick matlådor till imorn och sen sparade jag resten tills älsklingen kommer hem.
När jag pratade med honom vid 19 tiden så va han svin hungrig....

Imorn hade jag tänkt cykla till jobbet. Men jag har inte orkat pumpa och pröva cykeln så de blir inte så... Men imorn... Då blir de träning!
Jag måste!
Jag har gått upp på tok för mycket på magen... Neej jag är inte fet! men den har lixom blivit för stor för min bröllopsklänning.
Så nu blir det hårdträning de sista veckorna.... De e ju bara 38 dagar kvar!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på snyftprogrammet Spårlöst.... De gäller ju och passa på nu när inte älsklingen är hemma.. Annars hade de blivit CSI....


Hoppas ni har haft en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Gina

Hihi okay, ett bra tidsfördriv alltså om man inte tycker synd om fiskarna som jag gör xD

2009-05-12 @ 12:15:43
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Michael

Fin blogg du har :) Lycka till på brölloppet :D

2009-05-12 @ 14:08:09
URL: http://migueel.blogg.se/
Postat av: Gina

Nej då var väl mina ögon lite väl suddiga då (;

Vad ska hända på tv:n ikväll? :D

kram

2009-05-12 @ 17:12:10
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Gina

Ja absoult! :D längtar som attans jag med! :p bara 50 min kvar nu (;

2009-05-12 @ 20:08:48
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0