bröllop, körkort, och husköp

Ett snabbt inlägg!

Imorn ska vi skriva kontraktet på huset.... Som det ser ut nu så är det inflyttning redan 3 juli... Jeez det är lixom jätte mycket som händer nu...
Det är bröllop, körkort, och husköp....

Hur ska allt hinnas med??
Visst, bröllopet är ju nästan helt klart, men de är ju fortfarande småfix....
Körkortet... Hmm jaa de e ju den där jävla teorin... Men men... Ja körde igår och fick en ny körbok av min körlärare! Gulliga hon!
Hon sa att körningen är de inga problem alls med! HA!

Jag ska förövrigt på anställningsintervju på tisdag... Klockan 14... De blir en aning långt och åka eftersom jobbet ligger på Kungsholmen!! Jeez!
Hoppas min nuvarande chef kan göra nåt åt saken.... *himlar med ögonen*

Hmm de var nåt mer jag skulle skriva... Men jag kommer inte ihåg vad det var... Nu ska jag duscha och sova....

IMORN 15.30 SKRIVS KONTRAKTET PÅ HUSET OCH JAG OCH ANDERS ÄR HUSÄGARE  ♥ =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0