Idag ser min dag ut följande....



♦ Åka ner på stan och sätta mej på ett café och plugga teori.
♦ Träffa Zandra och Kevin för lunch
♦ Köpa en del hygien produkter bla på h&m
♦ Hoppas på att mäklaren hör av sig!
♦ Plugga ännu mer teori..

Anledningen till att ja ska sitta på ett café är för att om jag sitter hemma så finns det så mycket annat man kan göra. Och idag MÅSTE jag VERKLIGEN PLUGGA!!!!
Nästa vecka ska jag boka Gillinge.. Tanken va att jag skulle göra det idag, men då kommer jag va för okoncentrerad för o plugga.
Så idag är de endast dessa punkter som gäller!!

Nu måste jag iväg innan hela dagen går åt till o sitta här!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Tack för den fina kommentaren vad fin bakrund du har på din blogg då! Vill med ha en sån



KRAM

2009-05-22 @ 10:28:25
URL: http://isabelltornsjos.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag har väldigt länge haft planer på att måla ett träd på väggen i hallen. Nu känns det dock lite B eftersom de gjorde det på Roomservice för några veckor sedan men men så får de väl va.:)

2009-05-22 @ 10:50:06
URL: http://mipan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo jag kan förstå att du känner dig stolt efter ditt tandläkarbesök. Det va väldigt bra gjort av dig att ens gå dit då du va själv. Det är ju verkligen ett steg framåt. Och att sedan göra sjävla lagningen och så va ju verkligen bara massa med plus.

hoppas att de fortsätter så när du ska gå nästa gång. kanske får samma tandläkare och sköterska då också. Är ju en trygghet att få samma tandläkare och sköterska varje gång man går dit. för då går det lättare och lättare för då vet man hur dom jobbar och så.



Lycka till med budgivningen och med pluggandet av teorin.

Snart dax för bröllop också, mycket som händer på en gång. mycket fixande inför bröllopet?

2009-05-22 @ 12:06:33
URL: http://lillnasse.blogg.se/
Postat av: Marina

Nej jag fick en utbetalning till kontot den 14:e denna månad så det har inget med det att göra, jag skulle ha haft en nu idag men fick tydligen inte det och varför vet jag inte. Kommer väl hamna på nästa månad antar jag. Hatar verkligen a-kassa men man ska väl vara glad över att man får överhuvudtaget antar jag. Men är väldigt glad över att jag jobbar 75% iaf men den lönen får jag ju inte förrän nästa månad. Får bara en liten lön från kommunen denna månad för bara några timmar.

Kram

2009-05-22 @ 13:46:34
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaa jag vet. Man fick bara köra in, men jag hade aldrig parkerat på en sån parkering och jag tycker att det är lättast att backa så jag gjorde det. men det skulle jag ju inte ha gjort....

Asjobbigt..

Aaa gillinge är skitkul! Det är bara att gasa och köra! haha

2009-05-22 @ 15:24:34
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Lisa

Titta på min blogg nu! har lagt ut en bild på ett par hårnålar... är det nått sånt du är ute efter?!

Kram!!

2009-05-22 @ 16:03:05
URL: http://llisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0