Underbart väder!!

Klarblå himmel och solen skiner.. Är de inte mycket lättare och gå upp på morgonennär det är så?

Visserligen har ju vi en svart rulllgardin i sovrummet så de är änd¨kolsvart där!

Nu ska jag kila iväg till jobbet!
Jag ska träffa Niklas vid bussen, då vi åker samma buss...



Måste kila nu... Morgonkaffet är uppdrucket och väskan är packad, huvudet upp och fötterna ner! Precis som det ska vara!

Älsk är hemma och är sjuk idag... Stackare, de e mitt fel. de e jag som har smittat honom =/

Nää nu måste jag kasta in handduken!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Jeanette

Tycker att det är jätte skönt att det är ljust ute när man vaknar. Man verkar så mycket gladare och piggare då!

2009-05-07 @ 17:14:07
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Cissan

Hej!

Tänkte bara kika och skriva en rad till dig. Såg att du hälsat på hos mig!

Ha det bra och förresten vad häftigt att du ska gifta dig! Stora saker!

2009-05-07 @ 18:32:38
URL: http://cissan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0