Dagens kap

Åhh jag är så besviken på mig själv.... Jag är så besviken på att jag inte har bakat några lussebullar.. =(
Jag får göra de på fredag eller om jag får tid över i helgen..
Helgerna är ju helt fullproppade nu förtiden...

Men jag har träffat Lisa. Det var super kul! Vi har snackat massa skit och irriterat oss på saket =) Vi har ju såklart skrattat en heldel.. De brukar vi göra. Jag och Lisa =)
Hon följde med hem sen och träffa Zina. Jag tror hon blev en aning förälskad faktiskt =)

På hedlandet fick jag med mig följande:

Massa godis som vanligt = )

Ett ljusfat, med ljus som luktar bubbelgum..

2 st röda plåttunnor, som jag ska ha som papperskorgar på toaletterna... I badrummet har jag ju en annan =)
Dom va billiga. 49kr /st

Nu ska jag laga mat till min underbara man! Fläskfilé med färska champinjoner och broccoli i sås och pasta till de. Mumma!

Kommentarer
Postat av: Andreas

En stor skål med godis skulle inte sitta fel nu:)

2009-11-09 @ 20:21:56
URL: http://detluktarskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0