Allahelgonna helgen

Söndag och helgen glider mot sitt slut. Men det gör mej ingenting. Faktum är ju att jag längtar tills imorn.. Jag ska ju på "intervjun" då..
Åhh jag hoppas verkligen att det går vägen.

Som ni alla vet ((aaa eller ni som läser min blogg)) så har ju jag en tendens att ändra min design lite väl ofta. Nu har det hänt igen... Dock har jag fått totalt hjärnsläpp! Ja det är sant. Jag har suttit i flera timmar nu, och försökt få bort de vita på sidorna på headern... HJÄLP MIG!! Om ni vet hur jag gör så får ni gärna berätta. Och nej det står inte på DDB. Tro mej, jag har kollat..


Iallafall. Helgen har varit underbar.
Igår höll jag och ANders på i trädgården...

Han satte upp en såndär rörelselampa. Ni vet såndär man skiter på sig om den tänds.

Medans han höll på med de, så fixade jag lite höstmys. Jag skulle göra en krans som jag skulle lägga i fågelbadet, för att sedan tända ljus där. Vi kom ju inte förbi nån minneslund, så jag fick fixa en själv. Huvudsaken är ju att man tänker på dom.

Men jag blev faktiskt för nöjd med kransen, så istället för att lägga den där, blev den uppsatt på dörren =)
Finnemang tyckte jag.

När kransen var klar, ville jag ha nåt fint och höstigt inomhus också. Så jag tog en ganska stor vas med mig ut. I botten la jag kastanjer, rönnbär och lite löv. Sen plockade jag allt möjligt som jag tyckte var fint, och stoppade i vasen. Där va de ju bara fantasin som tog stopp. Dock tar inte min fantasi stopp nångång. Men då sätter mitt ”sunda förnuft” in =)



Jag tyckte den blev fin. Och den står nu på matbordet och strålar höst.

När jag hade pysslat färdigt var Anders klar med lampan.

Då började vi kratta ihop alla löven. Vi har en gammal oljetunna som jag ville elda löven i. Just för att det är mysigt och att dte lukar så gott. Dock gick det inte. Näää löven va ju såklart på tok för blöta. Men vi eldade upp massa spillvirke istället, och de va ju mysigt det med =)

Medans vi höll på och kratta så kom mina svärföräldrar. Dom hade med sig en halloween blomma och en halloween tårta. Så vi fikade lite, och fortsatte sedan i trädgården.

Zina var med oss och röjde.. Aa eller hon sprang mest runt och kollad läget. Efter ett tag så tröttnade hon, då la hon sig breve oljetunnan och njöt av värmen.

Sen röjde hon gärnet med Mira, grannens hund.


Klockan 18, kom Johanna och Jonas förbi. Vi hade bjudit över dom på taco. Till efterrätt var det glass och kaffe som serverades =)
Vi hade jätte mysigt och bara satt och pratade. Klockan 21 var dom tvugna och bege sig hem till hunden deras som hade fått var själv.

Jag satte mig då vid datan och Anders kollade på tv. Sen gick vi och sov.

vad gjorde du i helgen?


Kommentarer
Postat av: MondayGirl

Sv:

Jag är inte heller sådär superförtjust i skräckisar och SAW-filmerna är såå vidriga.



Fin blogg du har! =)

2009-11-02 @ 10:51:52
URL: http://mondaygirl.se
Postat av: MondayGirl

Sv:

Tack!

Jag såg att ni gift er. Grattis!!!

Har inte hunnit kolla så mycket, ska kolla mer en annan dag =) Men ni såg jättefina ut!



Vi kommer ha ett kyrkligt bröllop och vi kommer bjuda runt 60-70 gäster. Det kanske blir några fler som kommer till kyrkan än vad vi bjudit till festen.

Vet inte om det är ett stort eller litet, men det ska bli såå roligt! Iiii längtar =)

2009-11-02 @ 11:26:26
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0