Latmasken mot Hedlandet!

Jahapp..., Vaknade tok sent idag,... Klockan 10... Jeeez!
i panik flög jag upp ur sängen och kastade på mig kläderna, för att skynda mej ut med hunden... Men hon låg och sov...
Hör o häpna! Latmask! Vi tig en morgonpromenad på 40 minuter..
Sen gick vi hem och käkade frulle..

Lisa tringde. Vi ska till Hedlandet en sväng och kolla. Lisa bor ju där mer eller mindre :D
Vi ska mötas där klockn 13. SÅ jag ska snart börja göra mig klar för färden dit.... Behöver visserligen inte åka förrän 12.45. Men ändå.

Jag vet inte om jag ska lämna Zina i hundgården eller om hon ska få vara inne i huset...
Förra helgen, hade vi våran återvinnings påse utslängd över hela huset... Hón hade fått tag på den och verkade ha kul en stund...

Efter Hedlandet så ska jag hem och baka lussebullar =) Woohooo så gott!

Nä nu blire till o fixa sig och plocka lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0