Nalle fabriken!

Idag ville jag och Anders hitta på nåt tillsammans. För att inte somna i varsin ända av soffan.. Vi bestämde oss för att sätta upp en hylla i gästrummet (( på övervåningen))

Sagt och gjort.. De tog ungefär 5 minuter... Aaa om allt skulle funkat. Men mollysarna gick bara sönder hela tiden, så Anders blev galen.
Vad hjälpte jag med då kanske ni undrar... Jo jag pratade först med Ullis, Anders syster. och sen.... Sen satte jag i hyllan på "pinnarna" OCH pyntade den med Bajen Nallen som jag fick av min syster i julklapp för 7 år sen...
De e ingen vanlig nalle. Den är från Nallefabriken. Där hon fick bestämma ALLT om den, färg, hårdhet, kläder namn, ja allt. Innan nallen blev igen sydd fick hon stoppa i ett hjärta som hon fick ge mej en önskning i. Än idag vet jag inte vad det var för en önskad...
Till nallen fick man öven en stamtavla. Och min nalle fick snarka. =)

Den e iallafall jätte fin!

Zina som för övrigt är en aning sällskapsjuk va också med..


Men hon slappa mest på kudden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0