Smartbox- äventyr- Valet och färdig julskinka

Jag har ju glömt och berätta vad vi ska göra den 28de =)

I bröllopspresent så fick ju vi varsin smartbox. Smartbox äventyr.


Nu har vi äntligen tagit oss tid till att sitta ner och bestämma vad vi ska göra. Först ville vi paddla här i Mariefred. ((Det hade då blivit här i Klämingen.)) Nära och bra.
Men nu känns de som att det skulle vara en aning för kallt för att paddla. Tänk om man druttar i lixom...

Så nu har vi valt nåt helt annat... Nämligen

Pistolskytte med instruktör. Grymt kul!¨
Så den 28 de klockan 12, då jäklar =)

En annan sak som jag längtar nåt grönjävligt till, är den 23 dje. För nu är det klart att mina finaflickor från uppsala kommer hit =)
Åhh vad jag längtar!! De lixom pirrar till i magen när jag tänker på hur mysigt vi ska ha!


Idag har jag och älskling gjort julskinka... Eller gjort och gjort.. Vi griljerade den bara.. De vattnas i munnen bara ja tänker på att jag snart ska ta mej en skinkmacka med senap!
Åhh vad gott!!

Min syster tyckte att de var lite tidigt och göra julskinka nu. Men det tycker inte jag. Det är ju lixom som ett smakprov inför julen =)

Vad äter ni på julbordet?

Jag 'äter bara potatis och skinka. Ibland kan de bli nån sill och laxbit..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag längtar oxå!! Ska bli jätte roligt. De höll på att skita sej idag =( Tjejen jag bytt me hade dubbelbokat sej och kunde inte! aaaah Men snälla Cassi ställde upp och böt me mej istället. Tur va de! puss

2009-11-17 @ 09:21:07
URL: http://koooorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0