Tända ljus i höstrusket.. Finns det nåt mysigare?

Heeeeej bloggen!

Nu sitter jag här i min ensamhet och njuter. Jag njuter av tystnaden och att jag inte har några måsten. Eller i min ensamhet är jag visserligen inte. Jag har ju katten Doris som ligger bakom mej på ryggstödet, och hunden Zina som ligger nedaför mina ben och sover.

Jag har nyss druckit upp mitt kaffe, och ska snart ner i tvättstugan och hänga upp tvätten. Vi var ju på IKEA igår och handelade lite. Bla nya badlakan och handdukar.

Anders är nere vid sjön och tar reda på alla träden som vi har fått. Stackars han. I det här vädret. Hans pappa är också där och hjälper till.
Lite senare ska jag nog ta mig ner dit med smörgåsar och kaffe.
Snälla jag!

Jag har tänt ljus överallt. Det är så mysigt! Jag köpte massa  nya ljus igår. Kärlek!


Det luktar supergott här inne nu. Jag har tänt min oljelampa. Heter de så? SDen står iallafall i fönstret och sprider underbart god doft av Magnolia

Ser ni vad ruskigt det är ute... Usch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0