Allt för att slippa tänka

Idag va ju hos läkaren för att kolla upp knölen i mitt bröst... Jag vet int eom jag fick ett bra eller dåligt svar..
På måndag har jag fått tid till Sös, för att ta prov på knölen och kolla så att det inte är något farligt..
Dock får jag inte svaret på en gång, utan kan få vänta ett par veckor.. Det är förmodligen det som kommer vara jobbigast.. Den eviga väntan.. Igen.. Förut va de den eviga väntan på rygmärgsprovet...

iallafall... Jag åkte hem direkt efter läkarbesöket. Åte hemoch städade, tvättade, bytte sängkläder. Allt för att göra nåt istället för att bara sitta hemma och tänka och grubbla...

Nu ska jag ner i tvättstugan, hänga tvätten och slänga in en ny maskin.. Efter de ska jag plocka lite till, sen gå ut med hunden och efter de bara slappa.

Jag funderar på om jag ska ut i trädgården en stund och fota lite... Det ligger jätte mycket löv på våran bänk under äppelträdet. Det ser jätte vackert ut.

Nu till tvätten!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller tummarna för att knölen i ditt bröst inte är något farligt :)

2009-10-23 @ 13:26:59
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Maja.

Det är en tibetansk spaniel/lhasa apso, toksöt hund:)

2009-10-23 @ 13:28:52
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0