Hejdå helgen!

Soooon e denna underbara helg över... Jag åkte ut till Ösmo igår för att hälsa på min mamma och pappa. Anton va också där. Tanken va att han skulle sova hemma hos sig natten till idag. Och att vi skulle lämna av honom när vi hade varit nere på marknaden i Nynäs..
Men han ville sova en natt till hos mormor och morfar..

Sagt och gjort.

Vi gick runt nere på marknade i nån timme. Sen skulle vi till Kvantum och handla. Vi skulle även fika lite där. Stressad som jag kände mej eftersom klockan hade passerat 15.00, och Anders hade slutat och var på väg. Ville jag att övriga familjen skulle skynda på lite.
Jag försökte ringa Anders och kolla vart han va. Men de va bara mobilsvar som jag kom fram till..
Efter ett tag ringde min mobil. De va Anders som hade kommit fram.

Jag blev ännu mer stressad... Som tur va va grannen hemma så han kunde låna nyckeln, så han slapp stå ute o vänta.

Hemma hos mamma o pappa igen började jag städa inne i mammas syrum. De vart inte så stor skillnad, men en liten skillnad blev de iaf..
Jag packade på mej en hel del saker...
Krukor, målarfärg, lim, lack och penslar. Jag ska ju börja och pyssla lite nu när jag ändå är hemma på måndagar och fredagar...

Jag hittade ett kort som jag fick av min bästakompis Marcus när vi var små..

Jag tyckte det var så gulligt kort så ja blev bara tvungen =)
Senare spelade jag och mamma skip-bo och gick ut med Zina och sen gick vi och sov.
Anton sov brevid mig. Han tjatade hela lördagen om att han ville sova hos mig.
Tack vare de har jag knappt sovit nånting inatt.
Han har sparkat mig och tagit allt täcke och nästintill knuffat ur mig ur sängen... Men ändå va de lite mysigt =) Mindre mysigt var det när Zina skulle hoppa upp i sängen mitt i natten och busa. Och den där fågeln.. Jeeez, Den låt ju HELA natten. Dessutom ramlade den av pinnen så Zina trodde att det var lektajm...

Aa så var min lördag ungefär... Aaa just de.. Tack pappa för bensinen.  =)

Idag var jag och mamma iväg till priskrossaren. Jag skulle köpa en sopborste och skyffel... Dock va dom slut... Gaaah! Istället hittade jag en huvud massör, och ett skydd till bilen..


Endast 29 eller 39 kr =)

Men mitt skydd e finare.. Det är rödrutigt = )

Nu ska jag ut med hunden och sen ska jag laga mat.. Nu e jag SVIN hungrig!
Btw..Imorn ska jag till SÖS och ta prover ur knölen....  Jag är en aning nervös faktiskt... Dock får jag ju inte svaret imorn.. Men håll tummarna ändå... OKEJ?
Anders ska med mej.. De har lixom blivit ett tradidtion o åka till sjukhusen på måndagar... Förut va de söndagar..

HAR NI KOMMIT IHÅG OCH STÄLLA OM KLOCKAN?? BAKÅT...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Köpte hans favorit parfym, han har letat efter den men inte hittat den :)

2009-10-25 @ 20:23:47
URL: http://johannasvallander.blogg.se/
Postat av: filuran

Att punktera en knöl är inte farligt! De är sååå duktiga, men jag fick åka till Karolinska! Du är så ung så förmodligen är det en fettknuta. Men det är bra att du undersöker den. Kramis

2009-10-26 @ 10:27:13
URL: http://filuran.sofis.se
Postat av: Anonym

Hejsan! Nu är det ny vecka och nu behöver jag just din hjälp igen!



Om du går in på den här länken:

http://fameboost.com/?l1=external&l2=facebook&p=12521482



och väntar i några sekunder (det kostar ingenting) så får jag ett poäng, så jag ber dig

att trycka på länken så är du jätte snäll.. Det skulle betyda så sjukt mycket så du anar inte!



Tack på förhand! /mallan

2009-10-26 @ 10:32:56
URL: http://malinkahkonens.blogg.se/
Postat av: filuran

Vad skönt! Att knölen försvann!!! :D Jag sa ju att de var duktiga! Och inte trodde jag att den skulle tas bort inte... :) Inte förrän den är undersökt osv.. Men klart är man orolig innan man får beskedet! Kramis

2009-10-27 @ 07:02:48
URL: http://filuran.sofis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0