Hårförlängning och växthus som blir till förråd

Äntligen har min underbara systerson kommit hem från sjukhuset! Yes! Nu känns det betydligt bättre och åka imorn...

Idag har vi haft "Städa-inför-vintern" städning. Mys. Anders har fixat med hundgården, så nu finns det väggar även ute =) Zinas hundgård, har mer blivit ett hundpalats =) Typ iallafall = )

Jag har städat tomten, kastat gamla växter och ställt in de lilla bordet och 2 stolarna som stod framför entrén. Jag har även ställt undan min cykel =)
Allt hamnade i växthuset =)
Bra att man kan använda det som förråd, eller iallafall skydd mot snön =) Jamenar nu behöver ja ju inte bära allt till bodarna =)

Jag har även dammat och dammsugit i vanlig ordning.

Efter maten så kom jag och tänka på mitt löshår som jag köpte från tradera för ungefär 100 år sen. Jag tänkte att nu kanske min färg har blivit mer lik än vad den va förut. Så jag tog fram den och kollade. Den va exakt samma färg.
Så, jag började pyssla med det. Jag sydde fast knippsen som jag också fått från tradera, och sen när allt var klart så prövade jag och sätta in dom.
Jag blev nöjd faktiskt, men de är ju tungt... Men men en vanesak förmodligen =)

Så lång fläta jag fick =)

Osminkad men bra lycklig ändå!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

KÖR FÖRSIKTIGT och hoppas allt annat går bra också.



Kraam

2009-10-17 @ 18:41:14
URL: http://evonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0