Kreativa jag pyssla lite =) Kenza va min gäst.

oj oj. om ett par timmar ska vi åka till SÖS... Jeeez va nervös jag är.... Både för att det ska göra ont och för vad svaret kommer visa... Men de får jag ju  som sagt inte reda på idag... Den eviga vöntan...

Jag glomde ju visa vilka finfina tavlor som jag tog med mej hem från mamma o pappa igår...

Jag tyckte dom va så söta =)

Jag tog ju med mej en ram som jag hade förut. En omålad ganska ful ram. Men när jag kom hem så målade jag den och satte in lite fina bröllopskort i den = )

Så här blev resultatet =)



Inatt så drömde jag en mega konstig dröm... Jag drömde att jag fyllde år, och att Kenza skulle vara gäst på min födelsedagsfest..
Dock hade hon så tråkigt så hon tog taxi och åkte hem... Men att hennes hem var bara på våningen under oss..  Så vi fortsatte och fest ändå. Och senare så kom de några konstiga män dit som skulle kidnappa henne. Då hade jag klätt ut mig till henne så dom skulle kidnappa mej istället...
Gaah galet.

Hmm ja drömmar kan ju va så himla konstiga.

Kommentarer
Postat av: ★ Sussi - en galen Same ★

ÅÅÅH sånna där tavlor hade vi hemma när jag var liten :) nostalig :D

2009-10-26 @ 19:29:00
URL: http://sussisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0