Lovley fredag

Oj oj!
sämsta uppdateringen.. I know! Men den här gången va det inte frivilligt... Vårat internet har legat nere.. Det har varit fel hos bredbandsbolaget...

Äntligen fredag! Sjukt skönt!

har ni glömt bort min fotoblogg? Jag har nästan glömt bort den faktiskt... SÄMST! Jag har inte uppdaterat den sen i april... Jeez! Men jag har många finfina bilder som faktiskt borde hamna där.. Den dagen tiden finns till så ska jag ta o ordna allt!

Jag har ju haft fullt upp med allt annat. Jag har även en heldel bilder som jag borde ta och framkalla.. Jag måste ta mej tid och göra en mapp som heter Framkalla bilder, alla mina bildmappar heter just nu olika. och jag har ingen aning om vilka bilder som ska framkallas..
Det bästa med internet, är att det finns sidor som har gratis framkallning. Det användes flitigt när vi skulle framkalla en del av våra bröllopsbilder =) 
Gratis är bäst! Dessutom är det ju galet enkelt!

Jag har några bilder som jag vill göra förstoringar på. Jag har ju även en heldel fina bilder på både Zina och Tarzan som jag vill göra en framkallning på.. 

Nu ska jag ta och börja min sortering av bilder... Så håll koll i fotobloggen =)

Kommentarer
Postat av: Josie

Skönt att det inte var det, det slipper man ju gärna. :)



Det är bara bra med mig.



Vad gör du i kväll då? :)

2009-10-02 @ 21:16:48
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: A

Hallå där! =) Bra blogg du har!



Just nu har jag frågestund på bloggen, vore snällt om du vill skänka en fråga? ;)

Kram!

2009-10-03 @ 11:42:39
URL: http://enligtamanda.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0