vad händer i desperata hemmafruarna egentligen??

Jag älskar livet, jag älskar min underbara man, jag älskar vårt hus och all som har med oss att göra. Visst finns det saker som man skulle vilja ändra..
Men just nu så har jag ett enormt dilemma. Jag vill inte ta detta beslut som jag vet att jag måste. Snart.
Inte nog med att det är höst, och jag är extra känslig, snabba beslut snabbt och det är nu.
Jag vill inte.

Tro nu inte att jag inte gillar hösten. Jag älskar hösten. lukterna färgerna alla mysiga och fina kläder man kan ha på sig..
Doch vet jag att det är fler än jag som hamnar i en.. Svacka? Deprision...

Nu ska jag sova...

Btw. Vad är det för skum familj som har flyttat in i Westeria Lane? Dog hon nu eller??

Kommentarer
Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

jag brukar också bli höstdeppig i vanliga fall, men nu längtar jag bara massor på att tiden ska gå fort så jag får träffa min bebis så det underlättar. Men se till och ha det så ljust som möjligt omkring dig när det går och prova eventuellt på ljusterapi, det funkar ju för vissa! kram

2009-10-06 @ 22:34:59
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0