En lista =)

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, på helgerna sätter jag den på ljudlöst

02. Vem såg dig senast naken?
Anders

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Som en fjortis =)

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Som nu fast äldre, kanske lite mer hull på kroppen =)

05. Hur var du på dagis?
Bäst! Jag älskade mitt dagis och ville aldrig gå hem.

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Bäst. Gör mer än vad jag "behöver". Omtänksam, glad och sprallig..

07. Har du celluliter?
Nää, vad ska jag ha dom till?  eller jo om jag kniper ihop skinkorna de hårdaste jag kan så kan jag få några stycken.

08. Biter du på naglarna?
Nej fy faan! de är de bland de äckligaste om finns!

09. Har du något handikapp?
En släng av adhd har jag garanterat.. Sen wiplasch sen en olycka.

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Nej, men jag är rädd och få hängmage efter jag skaffat barn..

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Jag tror inte på nån Gud

12. Svär du?
Ja, på tok för mycket, men de har blivit betydligt bättre =)

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Nej...

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
Jag är 100% hetro så 1 om de inte finns 0 =)

15. Tror du på utomjordningar?
Ja det gör jag

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Taco

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Kyckling!

18. Har du blivit arresterad?
Nej

19. Ljuger du?
Vadå ljuger? De beror ju på om vad. En vit lögn kan man väl dra vid behov.

20. Har du kysst en polis?
Nej.

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Nej.

22. Har du någonting att dölja?
Nej, det har jag inte.

23. Vad har du på din nyckelknippa?

Nycklar, USBminne och en pilgrimsblomma

24. Är du/har du varit gift?
Jag är lyckligt gift

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Ja

26. Kan du laga cyklar?
Nej

27. Kan du fixa med bilar?
Nej, jag kan ju knappt tanka =)

29. Kan du baka bröd?
Hmm om jag har ett lätt recept =)

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Ja

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Desperata hemmafruarna.. Dom verkar ha de så kul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0