Före och efterbilder från gille!

Som jag lovade tidigare så skulle jag visa för och efter bilder på Gillestugan...

Här kommer dom =)

De tre första bilderna var hur det såg ut innan vi ens lyfte ett finger där inne... Katastrof va fult.. Kolla bara den super äckliga heltäckningsmattan!


HEMSKT!

GRÄSLIGT!

FÖRFÄRLIGT!

Efter att vi har lekt roomservice =)

LJUST OCH FINT

Tegelväggen som vi va oeniga om, resulterade i detta.. Den vita "raden" i mitten är riktigt tegel som blev vitt. Det andra är "fejktegel".

Kolla in de snygga golvet =)

Jag och Anders blev iaf helnöjda! Visserligen så kunde de ju inte bli värre än vad de redan va.. Men nu e de klart där nere för att möbleras =)

Dom hade rökt där nere, så de luktade helvetet och allt var guld. Taket och fönstret så de va bara till och måla allt. 


Kommentarer
Postat av: zaida

vad mysigt det blev :)

2009-09-04 @ 17:14:54
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Toka

Nu vet inte jag vart i Laxne ni bor, men om ni går upp till utvägen så finns en jättebra slinga för promenixer med hunden! Såg ditt inlägg lite längre ner...

2009-09-04 @ 20:25:21
Postat av: Sanna -saos.blogg.se

svar javisst är dom! dessutom var det kul att dom tagit sig an "värre fall" och inte bara folk som nääästan hamnat hos kronofogden.



Snyggt rummet blev! :) fast jag hade nog målat allt vitt, vitgalen som jag är just nu :D haha om du har läst min blogg på senaste så förstår du kanske vad jag menar. tihi

2009-09-04 @ 23:38:46
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: N I N A svarar

Måste ju bara säga GUD VA FINT NI GJORT!! Hoppas du får komma iväg till Ullared, det är verkligen kul att shoppa loss när det är så otroligt billigt :)

2009-09-05 @ 10:01:28
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

d blev jättesnyggt :D

2009-09-05 @ 12:50:20
Postat av: Sandra ♥

gud så snyggt :)!

2009-09-07 @ 16:30:41
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0