Konsten att inte få dåligt samvete efter att mördat

Vi har miljoner med flugor här...

1 jäkel som bara retast och irriterar hela tiden!!


Den flyger runt runt och landar på handen och kiklas, den retar upp Zina som ska jaga den hela tiden.. Så surrar den runt lite till. Gärna precis vid örat så man ska höra och irritera sig extra mycket på den...
Igår blev de mord här.. Japp. Jag slog ihjäl en fluga.

Först fick jag otroligt dåligt samvete. Och skuldkänslor.. Tänk om den skulle flyga hem till sin familj efter att den retat mej ordentligt.
Men sen när jag kom på hur störande den va, så klappade jag mej själv på axeln och sa: Bra gjort Sandra!

Kommentarer
Postat av: - H*

- ja :/ men jag hittar ingenting!

2009-09-03 @ 16:49:10
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0