Nån som vill sälja?

Idag när jag kom hem och titta i brevlådan blev jag super glad :):):)
Mina 2 Desperata hemmafruarna boxarna låg i brevlådan =)
Wooohooo =)
Jag vann 1an och 2an från tradera =) Tradera är bara bäst helt enkelt..

Men nu vill jag har 3an och 4an... NÅN SOM HAR OCH VILL SÄLJA?? Maila mej isåfall på
[email protected]


Så nu vet jag vad jag har framför mej på fredag innan MT kommer hit.. Jag slutar ju kl 15 och är gräsänka hela helgen.. Så de blir till och sitta bänkad framför tv:n =)

Annars är allt bara bra. Det är tufft som stryk på jobbet, men vad ska man göra?
Snart är det bara 1 månad kvar där, och jag vet inte riktigt vad osm händer sen. Jag kanske får förlängt, men de blir ingen heltid, yutan de kanske knappt blir 20 h i veckan... SUCK!
Jag söker jobb, men blir så less när man inte får nåt svar. Nu väntar jag på ett jobb som skulle vara perfekt. Men slutdatumet är inte än på ett tag...

Nu ska jag ut med hunden och sen laga mat.. Anders hade lagt fram flärskfilé, så de blir de och potatis och beasås =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Kul med DH :) Vad köpte du dem för ?



mvh

2009-09-09 @ 18:03:38
URL: http://fwin.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Neej, den har stått ute i stugan ett tag nu, passar inte in här längre, men kanske hos er?? Håller just på att lägga ut fler bilder, någon ville se mer :)

2009-09-09 @ 18:27:18
URL: http://evonns.blogg.se/
Postat av: Jessica

han är en amstaff/pitbull



aa men jag har det, den biter inte på mig :/

2009-09-09 @ 19:38:49
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0