Olustig känsla i kroppen

Usch jag har en sån konstik känsla i kroppen.. Jag har altandörrän öppen och sitter med en filt över mej och datan i knät.
Helt plötsligt börjar de blåsa som tusan ute, och de låter sådär läskigt ni vet Schhhsss... Susande.. Och efter de blev de tok tyst och nästintill vindstilla.

De känns inte bättre av att de lixom knäpper i huset. Zina är också en aning orolig, men de kan ju vara för att Anders inte är hemma..
Men uscha vad obehagligt de är..

Dessutom vaknade jag imorse av att de lät som nån gjorde inbrott i huset, och att det var nån som gick.. Jag = RÄDD!
Iaf då..

Nu känns de bara väldigt olustigt...

Feber har jag också fått, så ute orkar jag inte vara.. Jag är yr som en boll i huvudet, och lixom litar inte på mej själv.. Litar= att jag inte ska ramla ihop mitt på marken.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jahaja, nu när sommaren är slut och mörkret kryper fram ur sina vrår, det är då man inser vad man på (hus)köpet får...



Men inte behöver du vara rädd int', du har ju en "kamphund" för sjutton!



Krya på dig

Kraam

2009-09-01 @ 18:21:28
URL: http://evonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0