Kräftskiva, inflyttningsfest och magsjuka??

Då va de dags för en uppdatering igen då.. Ja, jag vet att jag suger balle på o blogga just nu.. Men som sagt, de finns för lite tid för de just nu..

I lördags hade vi kräftskiva och inflyttningsfest.. De va helt ok. Mina hedersgäster från Uppsala kom ju =)
Vi va 12 st.. Alla käkade inte kräftor så vi startade grillen för dom som ville grilla... De va typ bara sara..

Vid 10 tiden så började folk och röra på sig hemåt.. Lisa, AK, Sara och Sofie åkte hem. Efter de så åkte Kenta och Botte hem.. Starckars Botte som fick köra hem en dyngrak Kenta!
Sen va de bara gärnjänget kvar.. Dvs, Jag, Anders, Hanna, Kristian, Emeli och Björn..
Men Emeli fick en ninjafylla och gick och la sig skapligt tidigt.. Anders började må skit så han skulle också sova.. Jahapp.. Då va de bara jag, björn, hanna och Krsitian kvar.. De tog inte lång tid innan dom oxå ville sova.
Jag plockade in alla saker, och Doris smet ut.. Dumma katt! Mitt på natten och allt!
När jag plockat in allt så ringde jag mina föräldrar 01.50.. Dom skulle upp då för att åka till Arlanda..

Jag va uppe till 3 den natten och letade efter Doris.. Utan resultat.. På söndagen hade hon fortfarande inte kommit hem..
Jag började bli orolig, men tänkte att hon kommer väl snart..

Imåndags, hade hon fortfarande inte kommit hem, och vi va tvugna och åka till jobben. Jag la ut 7 matkulor på altanen för o se om hon skulle komma och äta.. 
När vi kom hem, så va kulorna borta, och jag hoppades verkligen att de va Doris som käkat upp dom! jag och Zina gick runt och letade.. Jag skrammlade med matskålen och då.. Då dök hon upp.
Jag roppade till Anders att han skulle  öppna altanen så katten kunde  gå in. sagt och gjort!

Zina som fick vara kvar ute med Anders blev heltokig när Doris gick in, och hon inte visste vart hon tog vägen.. Så Zina fick komma in..
De blev pussar och strykningar på varandra.. SÅååå söta!!

Nog om de..

I söndags kväll började jag må tok illa! Inte bakis illa utan illa på nåt konstigt sätt i magen..
På måndagen va de likadant, men jag bestämmde mej för o gå till jobbet. Jag mådde tokilla istortsett hela dagen. Men gav mej inte..
När jag kom hem och satte mej så kändes de bättre. Så fort jag rör på mej blir de nästan att jag måste spy. Idag va de likadant, jag bestämmde mej för att vara hemma. Eftersom jag ändå inte kan röra mej utan att överväga om ja ska spy.
Dessutom är det en del barn som är magsjuka, och dom har vi skickat hem på stubinen, o då känns de ju inte så bra att jag ska vara där och ev smitta ner andra.

Imorn vet jag inte hur det blir. Förmodligen blir jag hemma imorn med, iaf som de känns nu. Men förhoppningsvis så hinner de ändra sig..

Nu ska jag få i mej lite lunch, och sen måste jag ut med hunden.. Åhh va jobbigt.. Men de e ju behövligt..


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Doris kanske också snart ska gifta sig=)

2009-09-01 @ 18:26:08
URL: http://evonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0