Torsdag, snart fredag!!

Jeeez vad trött jag var imorse! Väckarklockan ringde 5. Jag snoozade och somnade om.. Mer än gärna! men tillslut blev klockan närmare 5.30, och jag fick en knuff i ryggen av min älskade man.
Då blev det fullrulle, jag fick skit bråttom! 06.10 skulle jag åka hemifrån och jag hade inte laddat kaffebryggaren dagen innan...
PRONTO!

Efter att jag laddat kaffebryggaren, klätt på mig och sminkat mej så va klockan bara 05.45, och jag tog det lugnt med kaffe och satt och mös framför datan.

Kaos på jobbet är det fortfarande, och nu har min magkattarr blivit värre än någonsin.. Jag har konstant ont, och är superstressad hela tiden. Rasterna är man bara stressade, för tänk om nåt händer.. Vi är ju kort om personal i vanliga fall, och ännu kortare på rasterna..

Men nu är jag hemma. Jag har svårt och slappna av eftersom jag vet att jag snart ska ut med hunden och hina laga mat tills Anders kommer hem.
När han kommer hem och vi har ätit kommer klockan vara närmare 19. Och så är de nästan dax och sova.

Aaaaahhh!

Nästa helg är det dax för bröllop =) Det är Rebecca och Per som ska gifta sig =)
Det ska bli såå himla kul! Jag har aldrig varit på bröllop, förutom mitt egna. Visst de e ju inte fyskamm de heller =)
Men vad tusan ska man köpa? Rebecca sa till mej:
- Antingen kommer du på nåt bra, eller så köper du presentkort på Ticnet.
Ahaa? Nåt bra.. Vi fick ju bara bra saker, och de va ju tackvare vi hade våra listor.. Men dom har ju inga listor... Hmm.. NÅN SOM HAR NÅT TIPS??


Kommentarer
Postat av: Frida

2009-09-11 @ 16:55:21
URL: http://fwin.blogg.se/
Postat av: Frida

sv: Ja det var verkligen ett kap :)

Tack så hemskt mycket för tipset, ska testa det !

Säger detsamma om din.



mvh

2009-09-11 @ 16:55:58
URL: http://fwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0