Petar in en lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: En dag nere på stan med en underbar vän!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Plockade undan lite i köket.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Uppdaterade bloggen

Det sista du sa högt: ZINA!!

Det senaste någon sa till dig: - Åh Sven-Bertil har börjat göra reklam.

Vad har du druckit idag: Endast kaffe

Vad var det senaste du åt: En bulle

Vad var det senaste du köpte: Leggins och en plånbok till Anders

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu:

Godaste glassmaken: Mulet

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Sover du tungt: De händer, dock inte alltför ofta.

Drömmer du mardrömmar: De hönder, men mest när jag har feber

Trivs du med ditt jobb: Jaa, bara bättre och bättre

Favoritklädsel: Bekvämt! Leggins och nån sjyst tunika/klänning

Favoritlåt just nu: Ingen speciell.

Vad ser du om du tittar till höger: Anders

Vad gör dig glad just nu: Mycket

Vad ska du göra härnäst: Börja med maten

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött

Favoritgodis: Surt och salt

Kläder just nu: Min gula Juicy dress

Sommarplaner: Hmm.. Sommaren är ju nyligen över, men planer till nästa år: fixa i trädgården

Hur många kuddar sover du med: 3 st

Spelar du något instrument: Nej, men ja vill lära mej spela gitarr.

Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig:

Är du kittlig: Näpp

Snarkar du: Nepp, den enda i min familj som inte gör det.

Stjärntecken: Stenbock

Äckligaste insekten: Tvestjätar

Längtar du mest efter just nu: Mat


Kommentarer
Postat av: ninna

hej, tack så jättemkt för förklaringen. nu hajjar ja hur man gör! kraaam

2009-09-16 @ 19:44:25
URL: http://cherrynin.blogg.se/
Postat av: Carro

Fin blogg! :)



Jag har frågestund på min blogg nu så snäääälla fråga någonting!

Tack! :)

2009-09-17 @ 15:54:33
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0