Ett inlägg till Carola =)

Nu ska jag göra ett inlägg till Carola =)

Eftersom vi inte träffas så mycket, och jag har n del frågor om min grejer i rabatten, och eftersom jag vet att du läser =)


Varför blir inte succinin större? Alla som växer i landet blir bara så här ca 1 dm, och jätte smala längst fram.

Har jag planterat dom rätt? Dom sitter i landet bakom växthuset.
Sitter dom för nära? Varför blir dom inte större?

Sen undrar jag vad va de gröna för ärtor och är dom klara? Vad och hur sk man göra med dom? Ätas som dom är eller kokas eller nåt innan?

Ser du dom?
Dom lila ärtorna/bönorna.. Vad och hur gör man med dom? Vad heter dom?

Är dom klara?

Sen undrar jag lite mer.. =)



Gurkorna har blivit ganska så stora nu, och fått massa me gula blommor.. Och som trådar från stammen.. vad händer med dom sen?
Kommer de snart och bli för kallt för att ha dom ute? Kan man ta in dom och fortsätta odla dom innomhus?

Nu har jag frågat klart =) Du kan ju svara som ett meddelande på fejjan om du har lust =)

kramar till dej!


Kommentarer
Postat av: Sanna

svar Ja det låter som det kan bli toksnyggt! Älskar verkligen att se hur andra har hemma hos sig :)

2009-09-05 @ 21:38:04
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHHAHAHA den första bilden på susssciinnin eller hur det stavas =) va askul, såg ut som en liten utomjordning hahahaha ;)

2009-09-06 @ 00:03:55
Postat av: LISA

det va jag som skrev om utomjordningen =)

2009-09-06 @ 00:04:56
Postat av: Toka

Det är inte så långt att gå till Utvägen, utan gå upp mot stora röda huset med en bamsestor vändplan. Håll till höger, rakt fram typ 100 m sen svänger ni in vänster på Utvägen och sen är det bara rakt upp för gatan å där ligger en slinga man kan gå! Hoppas du förstår min förklaring!

2009-09-06 @ 07:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0