Mysfaktor 100

Vilken helg.. Och nu är den slut...
Usch!

Att helgerna ska gå så jäkla fort varje gång. Jag fattar inte. Varför? Varför går inte veckodagarna lika snabbt för?

Helgen har iaf varit toppen.

Efter många timmars väntande och rädsla så kom MT äntligen! Som jag hade väntat!
Vi började kvällen med att gå ut med Zina så hon äntligen fick bajsa och kissa!! När vi kom in igen så surra vi massor och kollade på tv samt satt framför datorn..

På lördagen gick vi upp vid 9.30, gick ut ed hunden, duschade och käkade frukost, sen bar vi iväg mot Södertälje. Eftersom jag inte vill köra i stan så bestämde vi oss för att parkera där vi bodde förut, och ta pendeln 1 station. Men då träffade vi vår gamla granne som sa att det är ju galet lätt att köra ner via Sydpoolen och sen parkera. Då kom jag ju på att där har jag ju kört 100 gånger, så vi gick och hämtade bilen och for iväg igen.
Trots att jag kört där hur mycket som helst, så körde jag ju såklart fel.. Haha.. Men vi vände och snurrade tillbaka på rätt spår.
Väl nere på stan så började vi med att käka lunch på Nancy´s. Mumma!
Sen började jakten på MT´s höstskor som hon skulle ha. De slutade med att de inte blev några skor.

Vi irrade omkring nere på stan och sedan gick vi in på ica och handlade vår middag... ICA PIZZA. Inte så gott, men de fick funka.
Sen åkte vi hem. Gick ut med hunden.
MT började plugga och jag tvättade 2 maskiner.
Senare så kollade vi på Män som hatar kvinnor. Ruggit bra film. Jag såg den när den kom på bio, men vi vi ville se den igen, då de va ett tag sen sist =)

Sen blev de massa surr och sen blev de sova! Vi kom inte i säng förrän 00.30. Jeeez att jag orka. Jag som knappt orkar hålla mej vaken till 23..

Idag skulle MT upp kl 7. Hon skulle till Sthlm och vara gymnastiklärare..
Hon skulle väcka mej. Men ingen väckte mej. Klockan 7.30 vaknade jag av nånting, vet inte vad. Men jag hörde inte MT. Tänkte att jeeez vad jag måste sovit hårt om hon inte kunnat väcka mej.
Hon hade inte försökt väcka mej.
Jag gick upp och nästintill skrek:
- MT!! KLOCKAN ÄR HALV ÅTTA!!!!
Då blev de fart. Medans MT fixade sig och packade ihop sig så gjorde jag frukost till henne. Sen for hon iväg.

Jag började plocka lite här nere, och när jag skulle gå upp för och bädda sängen så tog tröttheten över. Jag va bara tvungen och vila lite. Klockan va ju bara 07.40. Vad skulle jag upp då och göra?
jag somnade. Jag vaknade inte av varken sms eller att de ringt.
Jag hade ställt klockan på 9. Halv 10 gick jag upp och startade 2 maskiner och sopade i hallen. Plocka lite till och torkade borden.
Fast innan de gick ja ju ut med hunden. Vi gick i älgskogen.. Jag vågade. Och inga älgar kom. TUR!

Nu väntar jag på att Anders ska komma hem. Även mina älskade föräldrar är på väg hit ♥ Dom skulle bara åka en sväng till IKEA först... Jag har inte träffat dom på 3 ((!!!!!)) veckor! Gaah!

 
Vi hade även tända ljus =)  Mysfaktor 100!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0