Zina hänger

Jag blev hemma idag med.. Har huvudvärk, mår illa och har blvit en aning förkyld.. Men bara lite.. Imorn TROR jag att de blir jobba, men jag har nyligen gått upp, så de får visa sig senare..

Snart ska jag ut med hunden en sväng. Anders va ute med henne i morse. Då regnade det och hon ville absolut INTE gå ut.. Hon gillar alltså inte regn.. Så Anders fick bära ner henne från trappan för att hon skulle få en morgon promenad =)

Sen ska jag nog krypa ner i soffan och kolla på Bolt..

Zina har hittat ett nytt ställe och ligga på.. I trappan.. Skönt? Hmm..

Det är verkligen som Hanna sa; Det ser ut som hon är super cool och hänger =)

Och det gör det ju verkligen =)

Nu blir de en promenad med doggen.. Det är så fruktansvärt tråkiga promenadsträckor här. Det finns lixom inga trotoarer, utan man får gå via landsvägen, där bilarna för övrit kör som tokar.. Jag skulle vilja ha nån slinga och gå i.. Men de har vi inte hittat ännu..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0