Dagens shopping ;)

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen... De tog ungefär 5 minuter. Men nu är de klart... Nu ska ja bara vänta på att handläggaren ringer upp mej, vilket hon borde göra i dagarna...

Efter besöket på arbetsförmedlingen tog jag mej en tripp på stan.. De va inte igår ja gick omkring där. Men de va trevligt. Ja va visserligen sj'lv, men de va skönt och tralla omkring där själv, utan o behöva anpassa mig efter nån. Underbart.

Jag fick med mej lite småsaker hem...

Jag som absolut inte gillar BIK BOK hittade en superfin tunika där..


Inne på Lindex hittade jag mit efterlängtade skärp.. SOM JAG HAR LETAT!!!

Ett dubbelskärp med nitar.. Såå snyggt!


På Lindex hittade jag även är vårscarf... Underbar!


Inne på H&M köpte jag de vanliga... Hårfärg, hårsnoddar och hårnålar :) Sånt som alltid går åt...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jättesöt sjal, minns du va den kostade? :)

2010-04-06 @ 17:03:23
URL: http://mondoblog.se/cecilia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0