Många tårar har runnit i natt

Godmorgon ljuvliga blogg!
inatt blev de allt annat än många timmars sömn.. De började med att jag inte kunde somna över huvudtaget. Jag låg bara och vände och vred på mig i flera timmar.
Sen när jag ÄNTLIGEN somnade tog de inte lång tid förän jag vaknade igen med världens jävla mensverk! Jag har inte gjort annat än o leget i fosterställning och gråtit.
usch det har varit hemskt!
nu har ja iaf lyckats sova i 1hel timme!
nu ligger ja fortfarande i sängen.. Lyssnar på rix morgonzon o bloggar :)
men nu ska jag ta mig upp ur sängen, dricka kaffe och promenera med min vovve..

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Ursch sicken natt hoppas dagen blir bättre.

2010-04-12 @ 09:53:24
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

usch va hemskt :S



svar: ja eller hur, det e inget tvång att läsa. Men som tur e så uppskattar dom flesta det =)

2010-04-12 @ 11:58:03
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0