Min första arbetslösa dag!

Sådär... Min första arbetslösa dag.

Jag gick upp 7.30... Och gissa vad jag gjorde... Plockade ur diskmaskinen.. otippat va?

Nu ska jag ut och gå en promenad med Zina fina, sen ska jag hemma och ta på mej facet och sedan åka till arbetsförmedlingen..
EFter arbetsförmedlingen ska jag åka förbi plantagen och köpa rätt jord... Igår köpte jag fel jord och ska lämna tillbaka den... Fast inte idag.. Jag orkar inte ens bära den... =/

Usch vilket väder de är.. Men de lättar nog snart.. Jag och Carola har ju beställt sol..
Carola- Min trädgårdsmentor ska komma hit idag och hjälpa mig med diverse prylar.
Vi har blandannat en kompost som jag tycker att vi ska börja använda... :) 
Det blir ju tydligen bra jord av de... Nu har vi ju bara slängt allt t i gröna påsar och skickat med sopbilen :) 
Men nu, nu är de slut på bekvämligheterna!

Men den måste först tömmas och sedan flyttas.. Jag hoppas den inte är allt för tung :s

Nää nu har ja inte tid o sitta här och spekulera.. Jag måste ju skynda mej på...


                                                                                                   (Bild lånad från google)


Kommentarer
Postat av: Sanna

svar Ja hade jag varit i det läget att jag kunde köpa hus nu då skulle jag också fly ut till landet ^^ Men vi funderar starkt på Sollentuna faktiskt. Liiite närmre pendlingsavstånd till Sthlm och mycket trevligare stad har jag fått för mig. :)

2010-04-06 @ 16:16:46
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0