Pan pizza och fräknar.

Nu e ja sådär super trött så att ja knappt kan hålla ögonen uppe... Men de kan inte hjälpas. Jag får INTE somna!
Idag blir det glamorös middag... Nämligen PAN PIZZA :D Vi ska nämligen iväg på ett möte här på byn.

Spännande...


Idag har vi varit med knyttarna till Hökmossbadet. Underbart. Stårlande sol och inte alls lika blåsigt som de va igår.
Men nu bränner de på kinderna... Jag har fått färg :)


Nu kommer mina fina fräknar :) Tänk att jag alltid har hatat dom. Och att jag nu älskar dom.
Man växer upp, får bättre självkänsla och kan njuta av saker man tyckte va gräsligt förut.
A tänk vad åldern spelar in ;)


Kommentarer
Postat av: sanna

Fräknar är ju underbart. Jag kände också så när jag var liten, nu gillar jag mina små prickisar! =)

2010-04-17 @ 21:52:01
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0