Fix med mina pallkragar :D

Idag har de varit fullt upp..
Det började med att jag sov på tok förlänge... Jag gick inte upp förrän 9.30!! :O
Men ja behövde väl de...

Sen va de full rulle.. Jag gick upp, drack kaffe, käkade en kiwi. Kastade på mej mina "arbetskläder" och gick med Zina.. Sen när ja kom tillbaka lät ja henne ligga på altanen medans jag hörr på och oljade in mina pallkragar.. De blev riktigt fult.. De ser ut som ett barn som målat med grön vattenfärg, med på tok för mycket vatten.. Ja ja.. De är väl innehållet som räknas...

Efter målningen gick jag in och käkade en Ikeapizza :) Mumma!

Sen ut och härja igen.. Jag letade efter en bred träskiva.. Ja tänkte försöka mej på och bygga en bänk inne i mitt växthus.. Men de gick inge vidare..
Så jag drog ett varv till med oljan, och medans de torkade skar jag till markduken som jag skulle ja i botten på lådorna..

Det böev helt ok.. Dock gick de åt en aning massa jord!! 5.5 säckar á 50 l st!
Så jag ringde Anders o han fick åka förbi K-rauta och käpa 10 säckar till :P


Så här blevd en som är klar :)


Gräslök som jag bara grävde upp ur förra landet :)


Likaså med de jag tror är oregano, men de kan lika gärna vara timjan.. Ja kommer fasen inte ihåg..
Carola! Hjälp!!


Jag har även planterat gullök idag :D



Så imorn blir de till o fylla upp 2 till :D

Åhh vad jag längtar tills det är dax för premiären fär alla mina växter o dyl o få flytta ut till växthuset...


Kommentarer
Postat av: Ragnarfrida

Perfect site, i like it!

2010-12-23 @ 11:42:14
URL: http://ragnarfrida.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0