Vilken tröttmössa jag varit!

Inatt har jag sovit i 12 timmar!!!

Jeez! Men när jag gick upp kände jag i huvudet att ja sovit för länge... Jag har  nu världens huvudvärk istället...
Men de kan inte hjälpas.. Hunden måste ha mat, och katten måste ha kattsand. Så de blir till o fara till Gnesta och hämta 30 kg hundmat och 10 kg kattsand...
Hundmaten va egentligen mening att vi skulle få hemkört med foderbilen.se. Men tydligen blev de inte så, utan istället fick jag en avi från posten att jag har 30 kg hundmat och hämta...
Måste bara komma ihåg och parkera nära nära nära, eftersom jag inte är så känd för o har starka muskler ;)

Nä nu ska ja sätta fart. Jag måste hinna gå en sväng med Zina också..

Btw, vilket roligt väder de är ute... Regn, sol, mulet sol.. Men änsålänge, inget snö i sikte!

Kommentarer
Postat av: Sanna

svar Ja dom verkar onekligen kanonbra! :)



Ha en fin helg! kram

2010-04-16 @ 17:28:34
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: simone

Heeey sötpärlan! ..How u doing? (sitter och kolalr vänneravsnitt) haha XD Skitväder ute så det passar perfekt :)

2010-04-17 @ 12:07:15
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0