2 dagar med fiske

Herregud så trött jag är!
Jag har nog fått förmycket luft dom här dagarna...
Igår åkte vi iväg för att skaffa ett 12 timmars fiskekort. Sen fiskade vi. Massor. Vi va där 11 och åkte inte hem förrän 22...
Så idag var de upp vid 7 och iväg igen... Vi åkte hem igen 11.30. Då vårat fiskekort gick ut.

Måste nog erkänna att det var lite långtråkigt då vi inte fick nån fisk... Eller jo, JAG fick ju en regnbåge.. Men vi hade ju hoppats på fler...

Istället roade jag mig med att fota lite... Vi bottenmetade mest. Men Anders prövad lyckan med att kasta.. Men icke..


en flaska som låg och guppade...

Min regnbåge...

Våran plats...

Och åt andra hållet... Zina stormtrivdes i sin bur :D

Jag och Zina åkte hem en sväng för att hämta lite ved, korv och korvbröd... Eftersom korven var djupfryst så la vi den på upptining i vattnet :D

Sen grillade vi... De va riktigt gott!

De va inte så tråkig utsikt heller... De va riktigt mysigt när solen gick ner...

Nu ska jag mysa med världens bästa man ♥

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0