40 års kalas!

Igår var vi som sagt på 40 års fest. Erik fyllde år i onsdags, och Carola hade ordnat en överraskningsfest för honom.
Det var gymt kul!

ÄNTLIGEN fick jag dricka min efterlängtade mojitos :D Jag har tjatat om den sen Carolas 50 års fest...


Gjord av mojitokunden Nils Ole! :)

Jag som bara älskar att träffa nytt folk, träffade massa underbara människor!
haha jag fick även veta en heldel bra grejer med min iphone :D De e ju alltid bra. Så nu, efter 6 månader vet jag lite mer :D

Vi var inte hemma förrän 03.15 inatt. Vi tog taxi hem. Vi hade ställt in oss på att de skulle gå på tusenlappen. Men icke. De kostade endast 400 kr!
Idag gick vi inte upp förrän 12.20!!
Då kom svärfar med hunden. Vi fikade, sen åkte vi med honom för att hämta bilen. Sen hem igen för att slänga oss på soffan :D
Underbart!


Trion ♥


Hahaha!! Kenta satte tungan mot ett elrack och jag tröck på knappen! Fy faan vad jag garvade! De va de roligaste på länge! Skadeglädje, den enda sanna glädjen ;)

TACK CAROLA & ERIK FÖR EN TOPPEN DAG!

Idag mår jag faktiskt helt okej! Bara lite trött i ögonen, men annars helt ok! Underbart!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej du har tidigare röstat på min sko i nellys designa sko tävling.

Skulle bli väldigt väldigt glad om du ville rösta igen.

Sjävklart länkar jag igen.

http://blogg.veckorevyn.cm/pinsamt/2010/08/01/lankar/

Kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0