50 års fest i bider

Igår hade Per sin 50 års fest. Egentligen skulle vi inte åka på den då vi hade 1000 saker att göra hemma innan de blir för kallt ute.
Men eftersom vi hann med enheldel saker på förmiddagen så åkte vi dit.

Vi kom precis lagom till krysset.

Yvonne hade gjort ett jätte roligt kryss som handlade om Per. Åh eftersom att jag alltid har varit endel av familjen hade jag såklart alla rätt ;)

Sen var det mat. Jag åt 2 stora portioner! De var himelskt gott!! Olika kött, wok, kyckling och 2 sorter potatissallad! MUMS!
Drickat låg på kylning.


Borden var fulla av folk


Fanny va söt som vanligt!


Sen kom regnet...

Men vad gjorde de? Vi satt på deras inglasade altan och mös!

Yvonne var en aning stressad. Men hann med att ta en kopp kaffe ;)

Jag försökte hjälpa till sågott jag kunde.

Födelsedags"gubben" höll tacktal och öoonade presenter.


Och mamma smygfotade med min kamera


Hon fick tillbaka!

Dock inte en smygbild... Men en bild.

Kvällen var underbar! Det var bara en person som fattades. INGELA!


Tack Yvonne & Per för en underbar kväll med massa god mat, tårta och dricka!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Tack Sandra & Anders för att ni tog er tid att komma en sväng, det var såå trevligt att ha er här. Vi får hoppas att Ingela dyker upp till nästa fest...



Jag knycker några foton av dig :) och ska försöka hinna uppdatera min egen blogg snart.



2010-08-29 @ 14:04:34
URL: http://evonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0