Doris vill ut....

Äntligen har jag lyckats tagit mig tid att sitta vid datorn. Jag har haft fullt sjå sen jag vaknade...

Där ljög jag. De enda jag har gjort är att solat, ätit luch, tvättat (är nu inne på maskin nr 3) Pratat med syrran, sara och MT :)

Syrran skulle iväg på anställningsintervju.. Nu väntar jag på att hon ska höra av sig... Visserligen skulle hon inte vara där förrän kl 13...
Sara har jag inte pratat med på bra länge! Vi preliminärbokade att hon ska komma hit imorn :D Toppen.
MT har jag inte heller pratat med på evigheter!! Vi preliminärbokade att hon ska åka med mej på torsdag från nynäs hit till idyllen :) Men känner jag henne rätt så kommer de inte blir så. MT har nämligen en förmåga att alltd lyckas dubbelboka sig... Så man har ju slutat förvåna sig när de gäller henne :D

Egentligen borde jag ta en promenad med Zina. Men de är så galet varmt här. Så jag pallar inte riktigt de just nu.
Jag har legat ute och solat, men de var så himla tråkigt. Så jag gav upp och gick ner och hängde tvätt istället... Mycket roligare....

Doris är helt hysterisk. Hon vill ut till vilket pris som helst. Jag vill inte släppa ut henne, för jag fasar att hon ska komma hem med nån döing. Jag vågar lixom inte ta bort de då...
Men imorn ska hon få gå ut. Då är ju Anders hemma :)

Idag har hon sprungit runt och ylat, krafsat på alla dörrar och suttit i fönstrerna och krafsat på rutorna.
Hon undrar nog varför hon inte får gå ut, när Zina får de ;)

Tillslut gav hon upp. Iaf för ögonblicket, och började istället äta på mina blommor..

Man kan riktigt se den hånfulla blicken: MOHAHA De här gör jag för att du inte släpper ut mig!
Tänker hon säkerligen och stirrar med den lysande blicken...

Kommentarer
Postat av: Minna

Stackars Doris. Släpp ut henne och låt henne ta död på djuren hon drar hem istället. Får ha dörrarna så pass stängda att hon inte drar in något bara.

Filippa kom hem med en död fågel härom dagen. Skitäckligt! Har ju hittat halvätna fåglar här och var i trädgården efter katternas fester.:P Vincent försöker bara ta med sig spindlar, humlor och maskar in. Det e ännu äckligare.

2010-08-07 @ 15:19:41
URL: http://damnneartruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0