En sak man inte borde prata högt om....

En sak jag egentligen inte borde skriva i bloggen, en sak jag egentligen borde vara ganska tyst om.. Egentligen... Men efter min "powerwalk" i förrgår, har jag väääärldens träningsverk i mina lår!!
Det är sånt man egentligen inte borde prata om. Då vet ju folk hur fruktansvärt otränad jag är! :) Men de bjuder jag på :D

Idag har de varit fullt sjå. Vi (Läs: Anders) har klyvt ved. Massa ved. Jag har lastat de i kärran och kört in den i verkstan för uppstapling. Så nu har vi ved för ett tag. Det känns fruktansvärt skönt!
Vi har även lagt en till remsa med markduk på uppfarten och skrapat fram massa grus. Nu är de klart för att ta hit en lastbil (?) med ännu mer grus, och köpa mer markduk, så vi kan bli klara med våran uppfart.
Underbart!

Nu har vi nyss duschat och äntligen satt oss ner vid en varsin dator. Skönt!

Jag är fruktansvärt hungrig. Jag har bara druckit en kopp kaffe idag... Kanske borde ta nåt att äta egentligen. Men orkar jag? Och vad skulle de vara?

Äh jag går och kollar om de finns nåt jag är sugen på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0