Jävla gräsklippar skit!

Skitmaskin är vad det är!

När jag äntligen lyckades få tag på Anders och fick reeda på vart bensinen finns. Då börjar jag med att ställa mig frågan: Hur faan tankar man en gräsklippar? Hur sätter man fast pipen?
Jag går över till grannen och ber om hjälp. Fick hjälp.
-Va faan e de nu då? Skriker jag väldigt irriterad. -Skiten funkar ju ändå inte.
Då tittar grannen ut igen och frågade om jag ropade..

-Jaa den här jävla maskinen funkar inte!  Gormar jag och är allmän frustrerad.

P försöker, men får inte igång den. Tillslut funkar den.

Yes! Jag tackar för hjälpen och klipper vidare. Fasar för att den ska bli full så jag måste stänga av den och starta den på nytt.
Den blir inte full. Jag måste stänga av den för att köra den till andra gräsmattan.

Den startar! På första försöket!
Jag klipper, den blir full. Jag tömmer. Den startar. Klipper och klipper. Skrattar lite åt min arga inställning.
Sen dör den. Bara helt sådär.
Jag känner frustationen komma igen! Jag börjar gorma och svära. ((Tur att ingen var i närheten, då skulle jag säkert blivit inlagt på psyket.))
Tillslut ger jag upp. Jag skiter i den.



Ha nu kan du stå där din dumma gräsklipparfaan! Tänker jag och går in.

Nu känner jag att jag har gjort allt för att få den där maskinen att fungera. Den vill helt klart inte sammarbeta. Nu får gräset vara som de är. Halvklippt med inslag av mohikanfrillan.

Jag är arg och fruktamsvärt less!

Gräsklippning är mansgöra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0