Konstiga drömmar

Inatt drömde jag att jag fyllde år... Men att alla hade glömt bort de... Både Anders och mina föräldrar.. Jag blev helt knäckt... :(

Undrar vad drömmar beror på egentligen.. Hur dom kan bli så konstiga som dom blir..

Härom natten drömde jag att . . . . . . skulle grilla med oss, för att . . . . . .  skulle ha sina styvföräldrar på besök. Jag sa: -Nej jag tycker inte om dig, faktum är att jag faktiskt hatar dig. Så du kan gå nu..
Då gick . . . . . . gråtandes därifrån. HAHAHA!

En annan gång drömde jag att jag skulle tvätta bilen i en biltvätt.
Men de va en färgartvätt.. Så när jag kom ut hade jag en grön bil istället för min lipstick red som jag hade innan..

Och en annan gång drömde jag att Hannibal lecter va min pappa, och att min mamma inte ville att jag skulle veta de..
När jag vaknade var jag riktigt sur på min mamma innan jag kom på att de va en dröm...
haha..


Bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0