Mina guldklimpar ♥

Jahapp, då var man hemma igen.
Tyst och tomt och ganska trist att behöva åka ifrån mina guldklimpar och världens bästa syster :(

Vi har haft fantastiska dagar tillsammans! Det har verkligen varit underbart att fått haft dom sålänge helt för mig själv! ;)

Idag har vi bowlat.
De va nästan 100 år sen jag gjorde de, iaf 2 år sen.
Eftersom det var för Antons skull hade vi staketet :) Kanske även för min och Jessicas skull också ;)


Anton hade lite svårt med de där att kloten skulle rulla, så han kasta glatt iväg dom.. Till en början iaf :)


Resultatet efter första omgången :D
Andra omgången vann syrran.. Med 12 poäng :( Men jag proppsar på att det är för att datorn hakade upp sig.. Den räknade inte med mina poäng ((Visserligen inte syrrans heller))

Sen åkte vi hem. Jag fixade iordning i köket innan jag åkte och pussade hejdå på guldklimparna...

Sen åkte jag hem...


TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR
FANTASTISKA DAGAR!
JAG ÄLSKAR ER SÅÅ!! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

konstigt det är oxå alltid datafel när jag förlorar i bowling :P

2010-08-12 @ 22:45:56
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0