Sova- Dagen innan jobb

Som alltid, dagenen innan jag ska börja jobba så har jag skitsvårt att somna.
Igår var inget undantag.
Jag låg först på spikmattan i 30 minuter. ((I vanligafall brukar jag somna efter 10min på den))
Sen ålg jag och vände ocg vred och sucka o blev fruktansvärt irriterad på mej själv att jag aldrig somnade...

Tillslut somnade jag. Men då var klockan närmare 00.30. Sen vaknade jag vid 3 tiden.. Vet inte riktigt varför jag vaknade då...

Och så skulle jag upp klockan 5!!

Man kan säga att jag är rätt trött nu....

Kommentarer
Postat av: lisa!

det brukar kunna slå så att det är omöjligt att sova bara för att man "måste". väldigt frustrerande!

2010-08-18 @ 15:17:36
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0