Julklappar och samtal till Australien

Nu har vi öpnnat julklappar :D
Det kändes lite onödigt att frakta allt fram o tillbaka. Bara för att öppna dom hos mamma o pappa... Så vi öpnnade nu istället...

Anders fick detta av mej :)


Jag fick detta av han... :)

Men som vanligt när de gäller våran familj så är de alltid nåt som inte funkar, eller nåt som fattas... Idag var inget undantag... Nä för nötterna som har paketerat den har skickat med 2 st ockesvenska kontakter och ingen svensk :( Så de blir till att åka tillbaka med den. Typiskt!


Idag när jag vaknade så kom jag på att jag var tvungen att ringa Ingela. Jag har inte pratat med henne sen ungefär 7 januari... Fatta 1 år utan pratat med henne! Vi har ju mailat och msnat men de e inte samma sak..
Vi pratade i 30 minuter. Så nu kommer jag förmodligen få en saftig telefonräkning.. Men de kan inte hjälpas. De va värt varenda öre!
Efter att vi lagt på så grät jag en skvätt men nu är jag fyllt med ny energi :D
Jag saknar henne så fruktansvärt mycket! Hon har dock inga planer på att komma hem. Hon trivs där och lever livet. Hon har ett jobb som hon trivs med. De gör mej glad att hon har de bra!

Nu ska jag slänga i mej lite frukost, fixa iordning mej och sedan bege oss till Ösmo, till mamma o pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0