Massa besök en söndag som denna!

Idag har Ullis, Stefan och alla barnen varit här.
De blev massa mys, fika och snöbollskrig :)

Såklart även en (läs många) turer med 4-hjulingen :)


Som barn på julafton :D


Wrooooooom...

När Ullis och Stefan hade åkt, satte vi oss i soffan och slappa. Efter ett tag hörde vi en bil komma och Zina började morra.
O eftersom vi inte får främmande speciellt ofta så tänkte vi inte mer på de förrän de knackade på dörren.
Där stod Ted och Botte som gubbarna i lådan :)
De blev återigen fika och en titt på 4-hjulingen.

Nu har dom också åkt och Anders har börjat grilla.
Jag har så galet ont i huvudet så jag överväger om jag behöver spy eller inte :s
Den (huvudvärken) kommer från axlarna och nacken. FAN om jag åker på migrän!!

Imorn ska jag ha medarbetarsamtal med min chef. Jag får då reda på om jag får förlängt eller inte. Så håll tummarna!

Idag har vi även tittat på resor. De lutar åt Dubai vecka 9 och 10. De står mellan de och Thailand.
Nu måste jag stänga ner och lägga mej en stund... Huvudet tar kol på mej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0